I dag har jag...

Jag vaknade av att mamma kom med telefonen och det var till mig jag tog det och pratade en liten stund.
När jag hade pratat klart så gick jag ner och Clary satt där.
Jag satte mig ner och åt med dem.
Sen ringde det i gen det var bibloteket,mamma svarade.
När hon kom till baka frågade hon om jag ville köra och hämta ett par böcker.
det ville jag först inte men sen sa Clary.
- Var nu snäl emot din mamma.
Då sa jag att jag kunde göra det.
Sen kom jag till baka och gick och lekte med grannen.
Efter en stund kallade mamma på mig och jag skulle gå och städa för vi ska ha gäster i morgon.
Jag städade mitt rum sen kom grannen Maja och ville leka men jag kunde inte för jag städade ju.
Sen när Maja hade gått fikade vi jag,mamma,FilipT och Max Filips kompis.
Sen var det kväll och jag var klar med städningen jag gick upp på mit rum och pärlade lite.
Nu skriver jag det efter jag hade pärlat klart.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Lär dig stava?

2009-04-15 @ 23:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0